Sunday, August 12, 2007

欢喜与悲哀

很多人都跟我说过这句话,爱一个人不要100%负出,一定要挽留一点。应为负出并不代表会拥有所有的爱。你爱的人也不一会是爱你的人.
有很多时候,我会试着说服我自己,但往往失败。很多人应该已经厌倦我这个没有志气的性格吧?更何况我这个没有药救的牛脾气,一定让人很想打醒我吧!
其实我真的累了。每一天都要强面欢笑地面对人,到底有多少人可以像我这样,每天都在演自己的连续剧呢?到底有多少人可以像我这样,把戏演得这么好?根本没人会怀疑我。

我在这里想跟某某人说句话,既然你现在已有个对你这么照顾的人在你身旁,你不因该再想着别人了。你已早在一个星期之前做出了这样的一个选择,你就应该负责任。我一个人痛苦终比3 个人痛苦好对吗?谢谢你今天早上给我的简讯。虽然我不知道有多真,但欺骗自己让我舒服一点是好事。

ok, enuff of chinese. i'm dead tired just typing tt few sentences. it took me like an hour! poor frens of mine..all you fans out there probably wont understand much. sorry, i'm just so in the mood of typing in chinese.

alright..enough of sad stories. had a great time with isabel, kiwi and his new found love kenny the cutie.had never enjoyed myself like tt for a long time. though we merely walked ard vivo, it's more than enough for me. and went to jb this afternoon to get my fav dunkin donuts! contented with such small things.i dun need anything else.

my cutie labbit!

 
design by suckmylolly.com